شماره تماس مستقیم : ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲

چسب شیشه ای

چسب شیشه ای کاربرد گسترده ای در امور بسته بندی محصولات دارد. چسب به دلیل داشتن حالت چسبندگی که در یک طرف دارد، به سهولت بر روی سطوح چسبانده می شود و بدین وسیله می توان بسته بندی کارتن ها و اقلام مختلف را انجام داد. در حال حاضر برخی از شرکت ها به صورت حرفه ای در حوزۀ تولید چسب شیشه ای یا همان چسب شیشه ای بدون چاپ و چسب چاپ خورده فعالیت می کنند. شرکت دریا پلاستیک نیز متناسب با نیاز بازار به این محصول، قادر به تولید و عرضۀ چسب شیشه ای و همچنین انواع چسب چاپ خورده مطابق با نیاز مشتریان می باشند.

چسب شیشه ای

خرید چسب شیشه ای بدون چاپ

در حال حاضر امکان خرید انواع چسب بدون چاپ با عنوان چسب شیشه ای برای کارخانجات و همچنین عموم مردم فراهم می باشد. کاربرد عمدۀ چسب شیشه ای جهت چسباندن سطوح مختلف بر روی یکدیگر می باشد و در امور اسباب کشی و همچنین بسته بندی اقلام مختلف کارتنی و نایلونی می توان مشاهده نمود. همچنین جهت جلد کردن کتاب ها و دفاتر نیز از مزایای چسب شیشه ای بدون چاپ استفاده می شود.

تولید چسب شیشه ای بدون چاپ در سایزهای مختلف صورت می گیرد، که البته مطابق با نیاز مشتری امکان تولید چسب شیشه ای سفارشی با قیمت مناسب وجود دارد. چسب های شیشه ای تولید شده توسط دریا پلاستیک از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار است. محصولات این کمپانی از قدرت چسبندگی بالا برخوردار است و به سهولت می توان جهت بسته بندی کامپکت وسایل بسته بندی شده استفاده نمود. به عبارتی از چسب شیشه ای برای بستن کارتن، جعبه، سطوح نایلون های بسته بندی بر روی یکدیگر استفاده نمود.

جهت خرید عمده چسب شیشه ای و طرح دار می توانید از طریق شرکت های تولید کننده چسب های شیشه ای چون شرکت باران پلاستیک اقدام نمائید.

فروش چسب شیشه ای با مواد اولیۀ مرغوب

جهت تولید چسب های شیشه ای از مواد اولیۀ پلیمری استفاده می شود. این نوع مواد پلیمری علاوه بر سخت نمودن چسب، باعث افزایش قدرت چسبندگی چسب می شود، که حاصل پیوند کووالانسی مواد شیمیایی پلیمری است. مواد پایدار کننده، مواد تغلیظ کننده، معرف های جفت کننده سیلانی، مواد نرم کننده، مواد پر کننده معدنی و ... برخی از مواد افزودنی است که در کنار مواد پلیمری جهت تولید انواع چسب شیشه ای بدون چاپ و چسب شیشه ای چاپ خورده به کار برده می شوند.

تولید چسب شیشه ای توسط دستگاه های کاملاً مکانیزه انجام می گیرد. متناسب با نیاز بازار، نوار چسب پهن و یا همان چسب شیشه ای 5 سانتی را تولید نموده و به بازار عرضه می کنند. البته امکان تولید انواع چسب شیشه ای سفارشی مطابق با خواستۀ مشتریان وجود دارد.

تولید انواع چسب شیشه ای با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مکانیزه می توان با تیراژ بالا با سایز از پیش تعیین شده انجام داد. اهمیت دادن به سطح کیفیت نوار چسب برای فرد ضرورت دارد چون نقش بسزایی بر روی دوام و طول عمر چسب بر روی سطح بسته بندی خواهد داشت.

از این رو سفارش چسب چاپ خورده به عنوان تبلیغات محصول می تواند بسیار کاربردی باشد و معرف خوبی برای محصولات و شرکت تولید کننده و عرضه کننده محسوب شود. خرید چسب شیشه ای طرح دار نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه بوده و افراد زیادی خواستار این سبک امور تبلیغاتی هستند.

هنگام خرید نوار چسب شیشه ای و یا چسب شیشه ای طرح دار، توجه به میزان کیفیت چسبندگی چسب، وزن کارتن و محصولاتی که قصد بسته بندی آن را دارید، در کنار نحوۀ بسته بندی اقلام ضرورت دارد. بدین وسیله می توانید چسب نواری شیشه ای مناسب را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمائید.

در سطح بازار نوار چسب در ابعاد مختلف ساخته و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود و هر کدام از آنها جهت مصارف مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. نوار چسب پهن بیشترین کاربرد را در امور بسته بندی دستی و ماشینی به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک در صنایع مختلف دارد.

چسب شیشه ای دارای مشخصه های طول، عرض و ضخامت است. بدین ترتیب متناسب با نوع کاربردی که در امور بسته بندی دارید، می توانید مناسب ترین چسب شیشه ای بدون چاپ را با قیمت ارزان و مواد اولیۀ مرغوب، به واسطۀ شرکت دریا پلاستیک خریداری نمائید.

مجموعه هایی که قصد خرید چسب شیشه ای یا چسب پهن دارند، می توانند پس از بررسی دقیق نسبت به نوع کاربردی که برای نوار چسب در نظر گرفته اند، این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمایند. داشتن استحکام و کیفیت بالای چسبندگی برای انتخاب بهترین نوار چسب شیشه ای ضرورت دارد.

قیمت چسب شیشه ای

قیمت چسب شیشه ای بر اساس پارامترهای مهم چون ابعاد و کیفیت چسبندگی مشخص می شود. افرادی که نیاز به خرید عمدۀ چسب شیشه ای بدون چاپ هستند، می توانند به طور مستقیم، به واسطۀ شرکت تولید کننده همچون شرکت دریا پلاستیک با قیمت ارزان خریداری نمایند.

در این مقاله به ویژگی های چسب شیشه ای بدون چاپ خوب پرداختیم و اشاره نمودیم، پس از بررسی تمام این موارد، می توانید با اطمینان نوار چسب پهن مورد نیاز خود را تهیه نموده و جهت بسته بندی کارتن ها و دیگر تجهیزات استفاده نمائید. این نوع چسب به دلیل شفاف بودن با نام نوار چسب شیشه ای در سطح کشور شناخته می شوند.

بر خلاف تصور برخی از افراد که خرید نوار چسب را ساده می انگارند ولی نیاز به بررسی دقیق و در نظر گرفتن یک سری نکات مهم دارد. کیفیت چسبندگی چسب، ضخامت و طرح چاپ خودرو از نکات مهمی هستند که هنگام خرید چسب شیشه ای و یا چسب چاپ خورده و چسب طرح دار باید در نظر گرفته شود.

در حال حاضر شرایط مناسبی جهت سفارش اینترنتی نوار چسب شیشه ای و چسب چاپ خورده با قیمت ارزان به واسطۀ شرکت دریا پلاستیک برای متقاضیان در اقصی نقاط کشور امکان پذیر می باشد. بدین وسیله فرد به صورت غیر حضوری و از طریق تماس تلفنی و یا ارتباط اینترنتی می توانند در مدت زمان اندک حجم زیادی چسب شیشه ای بدون چاپ و یا چسب شیشه ای طرح دار را سفارش داده و با اطمینان تحویل بگیرند.

10 / 10
از 5 کاربر
1مجموع 1 محصول
1مجموع 1 محصول
ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :